Hej då på ett tag.....

publicerat i Allmänt;
image31

Nu åker jag till Berlin på 3 dagar...håller på och packar....nu har jag semester och jag ska äta och dricka det jag tycker är gott, så det så, ha ha. Kameran är laddad och jag hoppas att det är nymålat i köket när jag kommer hem för det har Tore målarn lovat.....Pippis håller på i köket och sätter upp ny bänk, den gamla hade barnen skurit i när dem var små och den var rent ut sagt äcklig!! Nä Ha det bra alla mina kära bloggisar. Vi hörs! kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

trevlig resa hörs när du kommer hem kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha det nu så himla trevligt! Jag har varit borta hela helgen och även måndag, tisdag, så jag har missat att du skulle resa nu. Därför blir det hej då nu istället, men du har väl redan åkt.
Kram!

Kommentera inlägget här :