Godmorgon på er

publicerat i Allmänt;
image24

Nu börjar äppleträdet att slå ut i full blom och spireahäcken lyser alldeles vit.....men det behövs lite regn, det är alldeles för torrt ute. Jag får vattna blommorna jag satt ut varannan dag och våra vindruvor som ni ska få se i augusti då de är fulla klasar på altanen får jag vattna varje dag. Nu ska jag städa i källarn, sen sonen flytta kan vi nog kasta massa dynga så vi får lite plats....sen ska jag hänga undan vinterkläderna, dem behövs väl inte längre kantänka. Ha en trevlig lördag! kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Visst är det vackert når det blommar i träden runt omkring oss men på min lilla tomt har vi inga fruktträd jag fotograferar andras Ha en skön helg. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Visst är det fint! Tack detsamma. Kram

Kommentera inlägget här :