Djur.....finns det nåt bättre......

publicerat i Allmänt;
image92image93image90image89

Tror ni att jag börjat rensa än? Nä!! Pippis kompis kom och drack kaffe så det har inte blivit av än.....usch va slapp jag e, ha ha. Jag måste visa "mina" gulliga djur. Den första katten e lille Stolla, den är min katt, fick den av barna 1998 då jag fyllde år. Här sitter hon på taket utanför köksfönstret. Den andra katten är också min, Frippe, ärvde han av grannen då hon flytta, han e 15 år gammal och jättebortskämd. Sen är det Hampus, flickvännens pappas hund, han fick mitt hjärta att stanna när han var här på visit för ett tag sedan. Och till sist min kära lilla Mimmi som är i hundhimlen, jag passade henne titt som tätt och hon fullkomligt älskade mig, sa alltid gonatt till mig och gick sedan och la sig i sin korg och börja snarka, ha ha.
Usch apropå hundar så läste jag idag att det var en här i Göteborg som hade fått fnatt och hade slängt ut sin hund från 7:de våningen så den krossades på marken!! Hur kan man vara så elak? Jag fick tårar i ögonen när jag läste det. Livstid på det!!
Nä nu får jag väl ge mig ut till rabatterna, men ska jag vara ärlig vet jag inte om jag vill:) Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ha ha det är alltså sonens flickvän....vad tokigt man skriver ibland:)

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nämen har du inte rensat än..ha,ha! Inte jag heller...vilka söta djur.
Usch va grymma människor kan vara mot djur...skitstövlar!
Ha det, kram:)

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Håller med! Det är underbart med djur. Har inga egna just nu men nån gång ska jag ha igen! Jag drömmer om en Birma. Dom är underbara, så vackra o kloka!
Jättegulliga bilder.
Ha det gott!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Nä det blev inget rensat, tar det någon annan dag:) Kram
Gunvor: Ja Birma är ju så fina, tack för att du tyckte om "mina" djur. Kram

5:e kommentar, skriven , av Katarina:

Hej på dig, det var ett tag sedan nu, jag har inte suttit nånting vid datorn. Hoppas att allt är bra med dig. Frida blev så himla fin idag när jag gjorde ordning henne inför balen. Och sen vilken tur hon hade som vann 10000 på ordjakten, ja hon är verkligen en lyckos, vi får ta en kopp kaffe nån dag snart nu, och du,, tack så jättemycket för dina kuvert till barnen, adam blev jätteglad, han hälsar och tackar.
Kram på dig
Mamma Shibbie

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Katarina: Ja det var ett tag sedan,men jag har definitivt inte mått bra,B12 vitaminbrist, har varit som ett sviskon. Ja det är kul att barna tycker om dem små kuverten, det räcker ju alltid till någon liten sak:)Du vet att du får min sodastreamer va? Så kan du göra sockerdricka själv till barna. Den e gammal men fungerar perfekt. Vi får som sagt ta en kopp. Jag ringer dig! Kram

7:e kommentar, skriven , av Kaffebönan:

Djurplågeri är vad det är och finns det något värre än det plågas barn och djur.. fy sjutton:-(
Goa husdjur du har:-)
((Kram))

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

11:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

12:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

13:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

14:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

15:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

16:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

17:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

18:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

19:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kaffebönan: Javisst är det hemskt, jag blir så arg så jag spricker.....tack för att du gillar mina djur:) Kram tillbaka

20:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ha ha det är Stolla som har "skrivit" så det blev så många kommentarer, hon gick och trampa när jag blev upptagen i telefon:) Fattar ni att hon e Stollig?

21:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Här vare nya färger ser jag. Tjusigt! Kan du själv? Jag kan inte o vill inte! Du e duktig du!

22:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Glömde säga , vilken duktig Stolla du har!

23:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha,ha Mumin...va många kommentarer du skriver till dig själv!!
Ha en sköön dag, kram:)

24:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikar in snabbt innan jobbet och säger hej är tillbaka nu
ha en bra dag kram pimpim

Kommentera inlägget här :