Barnvakt åt en stylad bil

publicerat i Allmänt;
image85image86image84

e jag just nu.....sonen jobbar och har ställt sin "guldbil" utanför huset och jag måste passa den som en bebis:) Den ska till Emmaboda i morgon på utställning och sen kommer Bilsport och gör ett stort repotage om den i nästa nummer.....kul för "Victory".
Annars har det varit en bra dag idag, som sagt upp och ner på livets stig.........handlat ljus till min ljuslykta och gått och småhandlat lite roliga saker.....nu har jag äntligen fått den där kalla ölen som jag vart sugen på länge....det var smaskens.....men fy vad kallt det är hörrni, men snart kan vi bada och sola i det härliga havet.....Ha en bra fredags kväll! Kram från "Bilfarmor"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Den ser ut som något man kan äta. Typ vitchoklad. Haha

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Såg en sån bil i dag..ja ungefär likadan..stylad till tusen!
Jag fick en kall drink i kylan..Brr!
Ha en skön kväll, kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Ja det har du rätt i, typ reklam för vit Toblerone:)Kram
Ninni: Ja jisses,sicka leksaker:) Usch jag fy fan va kallt det e.....Kram

Kommentera inlägget här :