Upp o ner på livets stig

publicerat i Allmänt;
image164så är det ju med allt, eller hur? Nu har jag sovit gott och vilat mig en del från strapatserna med svärmor så nu börjar det kännas bättre....det har varit en god dag idag. Dottern har ringt och var glad för en sak som kommer att hända och jag gladdes verkligen med henne....sen har sonen varit här och ätit jordgubbar och glass med sin mor.....det är så mysigt när han ligger i kökssoffan och läser tidning och jag står vid spisen och lagar mat.....det är som när han var liten, ha ha. Jag har nog lite separationsångest från mina barn, det är såååå roligt när dem hör av sig eller kommer dem små sötnosarna.....sen har grannen vart inne med wisky och likör för att jag har passat huset åt dem några dagar och det var ju också trevligt. Sedan har min glada väninna ringt och vi ska troligtvis åka till Danmark i nästa vecka och ha det mysigt. I går var jag jättesur och kände mig deprimerad och trött så jag har mina små egenheter för mig själv innan jag går och lägger mig att jag pratar med mina hädangångna och ber dem att se till mig.........lite småreligöst....men jag står för det.....jag tror att det finns någon som vakar över en.....ni får tycka vad ni vill men jag har tröst i detta. Nä nu, nu är det bra på TV, antingen buskis eller Tre kärlekar, får se vad det blir. Kram på er alla och ha en bra fredagskväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Jag tror som du jag brukar oxå prata med dom därute när det känns tungt kram till dig /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja det hjälper ju faktiskt:) Kram tillbaka

Kommentera inlägget här :