Sjung om studentens..........

publicerat i Allmänt;
image132image133

Så var examina över för den här gången.....å nu e det slut på all god mat, ha ha. Shibbie har tagit studenten och gjorde det med råge,hmmm....stackars tös hon vaknar nog inte förrän nästa vecka:) Nu är alla trötta. Mamma Shibbie hade stått i grytorna och gjort så fint och vi hade väldigt trevligt. Nu är det bara vanliga födelsedagar kvar i sommar.....alla tycks fylla år på sommaren eller slutet på våren i "vår" familj. Det är bara jag och Pippis som fyller på vintern. Nä nu ska jag bara gå och småplocka idag.....vill vara själv utan massa folk och gå och dagdrömma....undrar om det blir så? I morgon väntar Torsten, tandläkarn.....usch och fy, han som e så hårdhänt. Ha en riktigt skön dag ( nu är det ju lite luft ute igen) Kramisar Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja alla dessa partyn med god mat..hua (klappar mig på magen ha,ha)
Om du vill ha hjälp med att byta på bloggen..hojta så hjälper jag dig..kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha det så gott i dag! Hoppas Torsten är snäll mot dej och mjuk på handen.Tandis är aldrig kul!
Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Kan du inte lägga ut bilden på mig och Victor när vi gör segertecken! Det va så rolig.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja tack gärna! Vad snäll du e! Du kan väl maila mig. Kram
Gunvor: Ja jag orkar inte mycket idag känner jag, men gräset blev klippt och lite dammsugning. Ja usch den hemske Torsten. Kram
Anna-Maria: Jag tänkte göra det men du vet jag har dem "upponerpå" vet inte hur jag ska få dem rätt! Kan du hjälpa mig? Kram

Kommentera inlägget här :