Öser ner.....

publicerat i Allmänt;
image161gör det här hos mig, men jag har att göra så det är inga problem. Har rett ut svärmors förbaskade elräkningar, har nog suttit i 3 timmar och räknat och pratat med elbolaget......suck....men i morgon vill hon ut igen så jag får väl snällt åka dit igen.....hon börjar bli bortskämd den gamla damen.......Nä nu är jag så trött på dessa fyra väggar så jag ska fråga Pippis om vi inte kan åka nånstans, bara några dagar, det skulle vara skönt med lite miljöombyte, men Pippis bara jobbar .........ja ja vi får väl se. Ha en bra dag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mumin:

Hej Tessi, nu såg jag att du hade skrivit med din husses hjälp.....ha ha ja det där med bena är ju för roligt, fulare kan man inte skåda:) Jaså du heter Tessi nu var det inte Lois du var född till?
Må så gott! Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hej...här är jag, sitter och skriver på Loungen på Arlanda.
Om en timme lyfter planet...tänkte att du redan hade fått lite abstinens efter mig...kraaaaaaam

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Va roligt!! Ja jag har abstinens så jag skakar:) Kram

Kommentera inlägget här :