Nu ska jag ut på party......

publicerat i Allmänt;
image113Håller just på att börja sminka mig och klä mig. Får dra bort dem värsta hårstårna på hakan, ha ha och sen lägga en snygg makeup om jag kan. Har gått och tittat på kläder i garderoben och det blev svart med lite beige rätt igenom. Tycker det är snyggt med svart, förtrollar figuren lite också......så nu ska jag sätta på en platta och ta mig ett glas vin. Pippis har duschat och rakat sig, det luktar gott om han. Jag återkommer med rapport i morgon. Ha en trevlig lördagskväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag vill också följa med....vill parta och dansa!
Bra att du blev på lite festhumör med "min" video!
Ha det skitkul..kramen:)

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hallåååå...sover du, antar att det blev sent..huvudvärk??
Lägger kvar ett par TREO till dig..hi,hi

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Godmorgon jag är inte alls bakis utan mår utmärkt bara lite trött sömnbist.
Nu ska jag fixa min bjudning en liten bara närmast sörjande kram pimpim

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hallåååååå..inte vaken än??

Kommentera inlägget här :