Nu funkar datorn.....

publicerat i Allmänt;
image141

Tack min son för att du är så himla duktig på datorer. Hur skulle vi klara oss utan dig?:) Jag vet inte vad det var för fel men jag bryr mig inte om att fråga för jag fattar inte vad han menar när han förklarar. Idag har det varit kalas igen, nu får det vara slut för annars börjar vågen att sticka iväg uppåt igen, hm, men det var trevligt för svärdottern fyllde år och hennes moster var där och mamma Shibbie och alla barnen. Ett jäkla tjötande. ha ha. Så här såg det ut i morse när jag steg upp, regnet hade tyngt ner mina pioner men rosenbusken börjar att blomma för fullt och det var jätteskönt i morse, så friskt och skönt. Nä hörrni, nu säger jag Godnatt! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Regn regn o åter regn här i Skåne både lördag o söndag.. trist, men va skönt för allt därute.. de där buskarna kvicknar till snart.. står med fötterna just nu i vatten, men de älskar säkert blötan:-)
Datorskit är aldrig kul.. klart du ska ta reda på vad sonen fixade.. det gör alltid jag så kanske man själv kan åtgärda nästa gång om det blir så.
Ha de gött i din sommar.. tjingelong..

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja min rosenbuske är nertyngd med vatten..den är ju såå himla stor..ska plåta den nån dag..suss gott!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en härlig dag..kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Du om han förklarar för mig vad det är för fel fattar jag inte ändå:) Visst det behövs regn för växtligheten. Ha det gött själv! Kram
Ninni: Ja du måste plåta din rosenbuske......ha det gött själv! Kram

Kommentera inlägget här :