Nu e det klippt.......

publicerat i Allmänt;
image160Fick sällskap av många underliga djur när jag klippte häckarna........men nu är det gjort. Det är jobbigt för man har ju en sån underlig arbetsställning, men jag fick ihop 4 plastsäckar med kvistar och nu känner jag att det gör ont i axlarna......Förresten svärmor är på tapeten igen!! Hon ringde när jag var ute och babblade om någon räkning som hon hade fått och inte förstod. Hon blir alldeles hypernervös så fort det dimper ner en räkning i hennes brevlåda.....jag får väl ta mig dit igen......suck! Ha en skön eftermiddag! Kramisar

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Va bra att du e på G Mumin :) Haha.. Kram / Shibbie

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja du nu är det full fart igen och inga latmaskfasoner:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kunde du rädda svärmor??
va duktig du har varit....kramen:)

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag räddade henne och nu har hon hittat på en massa annat som jag ska göra för henne.....Kram och trevlig resa!

Kommentera inlägget här :