Nä idag blir det köpemat......

publicerat i Allmänt;
Orkar inte ställa mig vid spisen idag. Sonen får åka och köpa mat för varken Pippis och jag kan köra tror jag. Va kort denna dagen blev när vi sov så länge, men jag gick ju och la mig när det började ljusna, ha ha. Nu är det nästa fest på fredag då dottern tar lärarexamen. Dem ska gå ut på kvällen, kanske denna gamla dam följer med bland ungdomarna. Konstigt man blir ju inte äldre i sinnet, det är bara kroppen som förändras, fast man är väl lite klokare .......kanske? Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vi ska också ha köpemat..men vi går ner till pizzerian Vi var ju på väg dit igår, men vi somnade ju..ha,ha
Jag ska på sommarfest på fredag med mitt jobb..ska bli kul.
/Kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja ibland orkar man inte laga mat. Va kul att gå på sommarfest....ska du dansa då? Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha ha ha!Du har då festat till ordentligt ser jag! Ja nu vet du hur jag har det på mina danser! Varje vecka! Hi hi.Nä då så farligt är det inte..men himla kul är det att dansa.Vi hade också jätteroligt i fredags. Hoppas du får gå på flera danser i sommar nu då!
Vi åt också pizza..orkade inte laga nån mat!
Ha det bra!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Välkommen hem efter helgen. Ja så himla roligt att dansa...pizza e bra att ta till. Kram

Kommentera inlägget här :