Godmorgon ha ha

publicerat i Allmänt;
Klockan är snart ett och jag är nyss uppstigen, ha ha. Men jag la mig inte förrän 4 i natt. Vi hade så otroooligt roligt! Först var vi på förfest hos ett par kompisar och där var det högljutt för grabbarna tittade på matchen. Vinet flödade och när matchen var slut gick vi ner till krogen. Vi dansade och skattade om vartannat och mina manliga bekanta var som klistrade på mig. Å vad jag kände mig uppvaktad!! Pippis stod mest och tjöta, han e ju inte dansant. Har en wiskyröst utan dess like idag men känner mig förvånansvärt fräsch, men jag har lite blåmärken och träningsvärk lite här och var. Ja det var en fest jag aldrig glömmer. Så himla kul!! Ha en trevlig söndag. Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jasså det är till att ha vaknat i nu!
Va kul med ett riktigt party...massa kavaljerer minsann..inte illa1
Ha en lugn och skön söndag det som är kvar avden..hi,hi

2:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Jo jag är oxå
förvånansvärt pigg idag men jag kände mig inte riktigt kry igår kväll ont i halsen och var lite slak men festen var kul god mat och mycket vin osv. Ha en bra dag själv firar jag min födelsedag idag istället för i fredags.
Så nu har jag gjort mat och ska bjuda på pastasallas med pesto och skinka och kalkon /pimpim

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja så roligt jag hade!! Det var längesen jag hade så kul och så mycket pussar och kramar har jag inte fått i hela mitt liv, ha ha. Kram
Pimpim: Hoppas du inte blir förkyld, ha det så trevligt idag, låter gott minsann. Kram

Kommentera inlägget här :