Bad bland tångruskor och krabbor

publicerat i Allmänt;
image128
image129image130image131



Så här ljuvligt har jag haft det idag. Har varit på min egen lilla plats och solat och badat. Så härligt det var i vattnet......jag tror det var över 20 grader i havet, jag badade som en dåre och simmade. Man kunde inte ligga länge på land och steka sig utan att hoppa ner bland tångruskorna. Det är härligt med tång och salta bad, men är man uppvuxen med det är det ju jättehärligt. Min pappa när han levde tvättade sig med tång, ha ha. Ja han var rätt rolig ibland den gamle uven.....Ha det så gott i kväll! Kramisar

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhhh säger jag bara åhhhh!
Jag vill bo vid havet!!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Du får komma ner och bada hos mig:) Ja finns det nåt ljuvligare än saltvatten? Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det får jag absolut se till att göra nån gång..kram och suss gott!

4:e kommentar, skriven , av pimpim:

Det ser ljuvligt ut.
Natti natti /pimpim

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men du va härligt! Har du badat också! Oj oj oj!Va mysigt du haft idag..underbart.Jag ska bada lite mer i sommar har jag bestämt. I våran sjö i stugan är det varmt i vattnet..o det vill jag ha.
Nu är det väl slut med värmen för den här gången.Det har åskat ordentliga knallar på eftermiddagen, men bara lite regn kom det.Nu är det betydligt svalare.
Må så gott!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har du badat idag med??
kram

Kommentera inlägget här :