Äntligen.......

publicerat i Allmänt;
image144har jag rett ut det mesta och kan koncentrera mig på mig själv ett litet tag......hoppas jag..........nu vill jag ha lite semester, det har vart världens rulle ett tag och det ser jag ju att ni också har haft, massa kalas och examen. Idag har jag införskaffat ett silverhalsband till mitt fina smycke och sen har jag varit hos veterinären och köpt "lyxmat" till Stolla. Sen fick jag världens tips om hur man blir av med masken på katterna. Dem hade nåt man sprutar i nacken på dem istället för att ge genom munnen, förresten var det inte du Ninni som sa att det fanns? Ska prova det nu på katterna, vad skönt om det hjälper!! Sen har svärmor fått en dos av hjälp med sina papper, shit, det är asjobbigt att förklara för henne hur allt ligger till, men jag sa att hon skulle lugna ner sig och LYSSNA på vad jag sa så då coolade hon ner sig en smula. Men det tar tid hos svärmor, man får avsätta sisådär 4 timmar för hon irrar omkring och fullständigt bombaderar en med tjötande. Det var så jag höll på att svimma, det bara snurrade runt i bollen på mig efter besöket. Nä nu är det snart midsommar och nu tänker i alla fall jag ut och cykla och tänka lite på mig själv, det har inte blivit så mycket av det på sistone.
Ha nu en bra eftermiddag och kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Kikar in för att säga jag lever men har varit utbjuden på mat idag igen. Hela arbetslaget så jag återkommer morgon. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Yes det var jag som sa det...ha,ha och ingen trodde mig!
Hoppas det hjälper onekligen mycket enklare än det där kletet som ska in i munnen!
Ja ta du lite semester det kan du behöva..jag med...kramen:)

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Å vad du kalasar! Snart e det väl över? Kram på dig!
Ninni: Ja du hade rätt, bra mycket bättre än det som man stoppar i mun, dem bara spottar ut det. Just det semester tack! Kramis

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Va mycket du gjort, så nu är det tid för dig själv som gäller. Aha, du skaffade ett silverhalsband. Ja, det blir nog onekligen finare med det. Kul !
Ha det gott !
Kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja nu är det tid för mig själv som gäller. Smycket blev jättefint med ett silverhalsband! Må så gott! Kram

Kommentera inlägget här :