Slut för idag......

publicerat i Allmänt;
image240idag har vart en hektiskt dag. Först svärmor, ja jag behöver ju inte presentera henne för er ha ha och sen var jag på Jysk och fyndade lite sovattiraljer. Ikväll har jag tränat. Körde en halvtimme på bandet och sen testade jag provib en vibrationsträningsmaskin som gör att man tränar sina muskler 30 ggr mer än vanlig träning. Det var lite läskigt för det vibrerade ända upp i hårrötterna, men det var kul, så nu känner jag att det är läggdags.....nu har bena gått sen sju i morse så nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Godnatt på er alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Du är så duktig med din träning är avis... kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av bollebygdsbo:

Äntligen har jag hittat till din sida igen.
Detta tack vare att du "blivit tagen" och jag vandrat runt via länkar. *ler*
Nu ska jag lägga dig som favorit på min blogg.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Det är inget att vara avis på...du kan du med:) Kram
Bollebygdsbo: Men va trevligt.....men du har väl aldrig kommenterat mig förut va? Va gulligt av dig att lägga mig som favorit......Hälsar på dig också! Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

En sån vill jag prova..verkar häftigt!
Hur gick det med håret blev det längre??
Ha en goo dag..här ösregnar det.kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det var roligt men det är dyrt så det ingår inte i det vanliga kortet. Ja vi ska snacka om håret idag, först ska jag göra det ljusare. Kram

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tänk att du tycker att jag och Evelina är lika..har jag aldrig tänkt på!!
Jag har en annan systerdotter (ja har flera i och för sig)Men hon och jag är såå lika!!

7:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Vad häftigt med en vibrationsträningsmaskin! Det har jag aldrig testat, men jag tror heller inte att Nautilus (tränar där) har det. Tänk att få musklerna till att träna utan att man själv gör något.

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det var häftigt...men dyrt...det ingick inte i kortet så det vete katten....jag får nog kämpa på med vanliga träningen:) kram

Kommentera inlägget här :