Lille Skutt och Enya

publicerat i Allmänt;
image210image211


Nu ikväll har jag varit och tittat på Lille Skutt och Enya. Lille Skutt är sonens flickväns nya hamster, men som bor hos Mamma Shibbie och så lilla Enya som kommer hem om två veckor!! Vi var i skogen och hälsade på Troja och hennes fyra valpar och dem gillade mig och min tröja.......busade som sjutton för att sedan lägga sig halvdöda efter bus och lek:) Så himla söta, men sonen och Shibbie får mycket att göra med sin nya valp, men ack så söt!! Och mamma Troja var så himla go, jag fick en blöt kyss i avsked, ha ha. Nä det har varit en händelserik dag så nu går jag och knyter mig. Gonatt alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Är Lille Skutt en hamster?? Jag tycker det ser ut som en kanin!!
Åhhh vilken söt valp..ha en skön dag, kramen:)

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Kanin menar du väl? Han ser mer ut som det. Jättefina djur. Gulliga som tusan.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni och Nalle: Ha ha javisst är det en kanin:)Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Tyckte väl det annars hade det varit en väldigt stor hamster..men ack såå söt!

Kommentera inlägget här :