Här vill jag vara nu........

publicerat i Allmänt;
image201

på mitt badställe. Tänk när jag låg där i början av juni och tänkte vad många dagar jag kan ligga där och njuta och sola och bada bland tång och småkrabbor.......jag kom ihåg att när jag badade så memorerade jag hur det kändes när solen lyste på mitt ansikte då jag låg på rygg och simmade...en sån frihetskänsla......den finns kvar inom mig ännu och jag skulle gärna vilja vara där igen.....helst NU med en gång:) Ha en skön kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Catharina:

Hej Mumin,, gud va härligt det såg ut.. ja detta regnandet går ju en på nerverna verkligen, Nä jag gick aldrig o la mig igår eller idag, eller vad blir det hahahah... nu har jag och frida varit hemma hos patrik och spelat spel och fikat, innan idag var vi en sväng på erikshjälpen, och det är roligare o gå där med dig än med frida, för hon tycker ju inte att övervåningen är rolig att gå i som du o jag,, jag köpte william o fanny varsitt par simfötter och varsitt cyklop för 10 kr,, dom älskar ju att hålla på i vattnet, men jag undrar bara när dom skall kunna göra det? Kram Catharina

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Catharina: Ja jag blir vansinnig snart på det här jävla vädret:) Vi får gå du och jag till Second Hand affären, det är ju asroligt:) Vi hörs! Kram

3:e kommentar, skriven , av pimpim11:

idag harvi haft sol här.
Så nu ikväll fick
jaag vattna ute igen kram pimpim

4:e kommentar, skriven , av katarina(Mamma):

Hej mumin, du frågade mig hur man sparade kontakter. Du klickar på mumin53 högst upp till vänster i din blogg, där det står understruket, sen går du in på "medlemmar" därefter skriver du namnet på den kontakten vars blogg du vill lägga till. När den då kommer upp så klickar du på lägg till kontakt. Lätt som en plätt va? Nä ja har storstädat nu ikväll, skurat och dammsugit mm, och nu är klockan 00.52 och jag är inne på dygn 2. Imorgon skall jag åka med Gunilla, hon som kommer hit då o då du vet, till ikea och köpa nåt garderobsliknande till Fannys rum, har "ansökt" om pengar till det, skratt, och fått det, hon kommer klockan 12.00 så nu vet e fan om jag vågar gå o lägga mig, för då kommer jag ju sova ihjäl mig. Kram skall fortsätta städa.. Ps: Det är lätt att förstå att jag är singel va ha ha ha,, det är nog oerhört påfrestande att ha en kvinna som aldrig går och lägger sig,, skratt.. nu är jag ju frivilligt singel i o för sig, men ändå blev det 6 barn,,, fastän jag aldrig går och lägger mig... ha ha ha///Kram på dig, och ha det så bra med din svärmor. Jag har frågat Frida om hon inte skulle vilja gå till den där karaokebaren imon när hon slutar jobbet vid 21, men hon visste inte, Jag känner så för att gå ut och se nåt annat än dessa väggar, det var ju längesen jag va ute nu ju,, och på söndag kommer Fanny igen, så det gäller att passa på. Jag måste ut då och då, annars får jag abstinens besvär. tänk att det går aldrig över på mig, att jag vill ut emellanåt, men tänker ju att nu när man blivit 43 så borde det ju lagt sig, men icke för mig, men det är klart, ja e ju inte riktigt som man bör vara i min ålder ha ha ha,, När skall du lämna spisen då? så vi kan göra en favorit i repris och ta nån torsdag att gå till palace och dricka alkoholfria drinkar? Köp hem nåt som Pippis kan värma i micron? asg. Eller han kanske är som Viggi, när Frida inte är hemma ibland så storstädar han ju?Kram på dig än en gång och ha en trevlig helg om vi inte hörs innan.
Mamma Shibbie.

5:e kommentar, skriven , av katarina(Mamma):

Herregud va många gånger det råkade bli "kram på dig" men det var för att jag under tiden kom på nya saker att prata om... Hmm ja du vet ju hur det är med oss adhd människor, vi har svårt att avsluta. Skratt

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Åh va fint det ser ut där. Härligt med vattnet och båtarna. Ja, när kommer sommaren? Bara regn, för det mesta iaf.
Kram

Kommentera inlägget här :