Goförmiddag

publicerat i Allmänt;
image230på er alla. Oj oj oj sicken natt!! Kunde naturligtvis inte somna i går, var så uppspelt efter Liseberg så jag satt uppe till klockan 2 och väntade på att John Blund skulle komma......har väl sovit 3 timmar i natt så idag känner jag mig lite sliten. Men det är nog inte så konstigt. I går innan Liseberg städade jag hela huset grundligt och sen var jag och handla och så direkt till Liseberg........å jag var ju inte så fräsch i söndags efter lördagens övningar så idag får det bli en lugn dag......ju mer jag håller på desto "piggare" blir jag för att sedan rasa ihop som ett vrak. Gräset behövs klippas.....men det vete katten om jag "tyar"...........Ha en skön dag alla! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Di sliter precis som jag..men nu börjar jag skönja slutet på vinden!
Allt som ska slängas är sorterat!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du har det ju värre:) Va skönt att du börjar se en ände på det! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Bara ett lass kvar..jippi!

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Försök att ta det lugnt idag! Var rädd om kroppen o knoppen!Kram kram!

5:e kommentar, skriven , av pimpim:

Härligt att dina dagar flyger fram med massor av äventyr. Jag längtar efter solen
men försöker roa mig så gott det går . Idag blev det svampskogen kram pimpim

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Va skönt!! Kramis
Gunvor: Ja du det blev inte lugnt, har suttit och gjort räkenskaper hela dagen, inte kul! Kramis
Pimpim: Ja vem längtar inte efter solen....alla blommor ruttnar ju...men det är nog bra med svamp i år va? Kramis

Kommentera inlägget här :