Godmorgon

publicerat i Allmänt;
image254Yes jag har sovit i 6 1/2 timme i ett sträck utan att vakna.....otroligt!! Pratade ju med sjukhuset i går och jag skulle lägga om medicinerna lite och gjorde så i går kväll. Hoppas det håller i sig bara. Nu har jag en spännande dag framför mig. Ska äta frukost och sen ut och handla hår och lite annat....ska bli jättespännande det här med hårförlängning......ni får ge er till tåls tills ikväll då lägger jag ut bilden på omvandlingen, ha ha. Kram på er! Ha en go dag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Kan nästan inte vänta är så nyfiken..........Du får oxå ha en bra dag. kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Det måste du:) kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va oliidligt spännande! Åh va roligt att se o höra hur det gick! Du kommer nog att bli tuffast i stan efter detta. Ha en underbar dag! KRAM!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Är ni klara snart är ni klara snart?????
Skönt att du fått sova inatt..gött!
Kram, kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja men herregud är det inte klart än hur länge ska man behöva vänta egentligen??
Jag har hunnit trimma hela trädgården...phu, svettigt!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nähää...suck

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ha ha du får vänta tills i kväll din osalige ande:) Jag ska dit nu!! Kramis

8:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Halloj! Här är länken till hotellet vi skall bo på:
http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grekland/Kreta/Platanias+x+Maleme+x+Vxstra+Kreta/Platanias/Hotel/Minoa+Palace.htm?Search=True&n
Hoppas att det är sån där god frukost. Mums.
Väntar med spänning på att få se håret.

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vaaaa men nu är det ju kvällen!!

10:e kommentar, skriven , av Pia lotta ( Kaffebönan):

Är mycket förväntansfull.. kommer du snart med hårsvallet:-)
Kom inom och ta en fika på kafferasten senare.. det finns något jag önskar många ska ta del av:-)
Kram

11:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nu är det definitivt kvällen..blev du inte nöjd??

Kommentera inlägget här :