Friskis och Svettis

publicerat i Allmänt;
image165 i skogen, har jag varit på idag. Ett jympapass på en timme i vår härliga natur.....det var lite jobbigare att jympa på gräset än i en jympasal....men vad härligt......att ligga och göra armhävningar bland små grodor och annat kryp, ha ha men det var soligt och varmt.....så nu är "hårddisken" rensad. Jag är beroende av att röra på mig känner jag.......det är väl alla egentligen å sicken bra musik, bara goa sommarlåtar. Härligt:) Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Jag har oxå varit
i skogen men jag plockade blåbär och kikade hur kantarellbeståndet är kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Härligt att du är på G igen! Jag har motionerat på dansgolvet som vanligt..o det gick jättebra! Ingen som sparkade mej på benet!
Ha det bra! Natti natti!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Jaså hur stod det till med kantarellerna....dem är väl på gång nu när det regnat så? Kram
Gunvor: Tur att benet höll:) Vilken härlig motion att dansa:) Kram

Kommentera inlägget här :