Cocacola

publicerat i Allmänt;
image199

Godmorgon.....gäsp........känner ni igen den här gamla flaskan? Påminner mig om 60 talet då det bara fanns sådana här cocacolaflaskor. Hittade dem på Maxi och köpte ett par stycken. Kul tycker jag! Idag får jag nog ta och ge mig ut med cykeln....jag köpte en regnponcho så nu har jag inget att skylla på....det är bara att ge sig ut, ha ha. Och i eftermiddag blir det lite besök hos frissan.....det blir nog ingen ändring på frisyren, trivs ganska bra i lite längd på håret. Ha en skön dag alla! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Jag köpte oxå sådana härom veckan. Önskar dig en trevlig dag kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Tack detsamma! Kram

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Ja den där känner man ju igen. Va roligt:)
Ha en fin kväll. Här är det mulet igen:(
Kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja visst är det kul med gamla grejor som kommer tillbaka:) Ja tvi vale för regnandet......Må så gott! Kram

Kommentera inlägget här :