Äntligen får ni bildbevis....

publicerat i Allmänt;
image255image256image257image258image259image260

Ja nu är jag lite mer långhårig........den första bilden är före och de andra efter hårförlängningen. Det var jättekul och känns inte alls konstigt......men det är ju inte så långt att man har ett hårsvall för det vill jag inte ha. Jag ska visa er lite bilder sen hur mamma Shibbie sydde fast det, men först måste jag väl stilla er nyfikenhet:) Jag tyckte det blev riktigt fräsigt och hon e duktig på hår mamma Shibbie. Fotvården fick vara idag för Fanny ville titta på Allsången och hon var nog lite trött också. Sen fick jag ursnygga kläder som frun i huset hade vuxit ur så nu blir jag riktigt tjusig. Tack så mycket mamma Shibbie för att du tog tid med mig.....det var jättekul!! Kram till er alla! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Blev ju jättebra ser helt äkta ut.
Vad duktig hon är kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men gu så snyggt det blev. Jättefint. Men vad är det för läten läten bild du lagt in emellan:))
Kramis

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Om du inte minns det så sa
Nicke Lilltroll att han hade ett lätet, läten hål i sin pottenä:)

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du det blev jättebra..snyggt!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja titta det var en läten läten bild!!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men va bra det blev ,skitsnyggt! Det syns inte ett dugg att det är ditsatt. Färgen var också bra. Nu är du väl nöjd! Kram!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Alla: Ha ha det är jag som har missat:) Vi tar omet igen!!

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Till er alla: Tack för att ni tyckte det var fint.....ja jag e jättenöjd....men det kliar lite ha ha Kramis alla och gonatt!

Kommentera inlägget här :