Allsång på Liseberg

publicerat i Allmänt;





Kom just hem från det härliga Liseberg. Varje måndag är det allsång med Lotta Engberg och jag och mamma Shibbie och lilla Fanny var där och roade oss. Det är så vansinnigt kul på Liseberg, man blir som en barnunge, ha ha. Vi köpte godis och våfflor med hjortronsylt och kaffe och hade det jättemysigt. Vi spelade lite på chokladhjulen men vi hade ingen tur, men så testade vi att fånga djur med gripklor och jag brukar vara urusel på det men fångade upp en papegoja och Fanny fångade två stycken:)
Sen var det allsång och Ove Törnqvist och Sarah Dawn Finer var gäster.....så det var "Dagny kom hit och spill" och massa med andra roliga låtar och Sarah Dawn Finer är ju bara sååå bra. Hon sjunger som en gud.
Ja det var verkligen trevligt och tiden går så fort när man har roligt. Ha en god natt!! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va kul att gå på Liseberg...det var längesen!
Nää jag gillar inte Sarah...fråga mig inte varför jag gör det bara inte!
Suss gott..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja smaken är ju olika men Liseberg är kul....alldeles för roligt hi hi:) Kramis

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Det gör jag...gillar Sarah alltså.
Va roligt det låter med allsång, ja vi har ju på Skansen. Men jag nöjer mig att titta på TV. De köar ju från tidiga morgon eller natten innan sändning och hela dagen fram till kvällen.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va kul att gå på allsång! Jag har varit på Liseberg en gång i mitt liv...när barnen var ganska små. Få se om man kommer till Göteborg nån mer gång.Det är ju en mysig stad. Jag gillar Sarah D.F.jag med.Jag älskar låten från festivalen. Önskade att hon vunnit!God natt Mumin!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Morrn vad händer idag då??
/Kramen:)

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle och Gunvor: Ja det var verkligen kul:) Ni får komma förbi till Göteborg och hälsa på!! Kram
Ninni: Godmorgon själv.....ja du vi får se vad dagen har att bjuda på:) Kram

Kommentera inlägget här :