Vilken födelsedag!!

publicerat i Allmänt;
För det första får jag tacka för alla grattishälsninar......ni e för rara!! I strid ström kom gratulanterna i går och på kvällen var vi ute och åt en jättegod middag. Jag hade spenderbyxorna på mig så jag sa att ni får äta och dricka hur mycket ni vill:)) Men födelsedagsbarnet själv blev ganska beruskad.......har lite ågren i dag faktiskt och känner mig dålig men det är självförvållat så det är inget att tycka synd om. Ha ha jag var inte klok det sista.....det stod en rullator i garderoben när vi skulle gå ut och jag skoja lite med dottern så jag körde ett varv med den där inne......fy vad dum man blir av alkohol:(( Men vet ni vad den bästa presenten jag fick i går var?? Jag ska bli MORMOR!! Dottern tog fram ett kort där det stod att ja nu var du ett år äldre och vid det här laget är det väl dags att bli mormor:)) Tårarna bara trillade nerför mina kinder, jag blev så himla glad och Pippis la armen om tösabiten....han är ju inte den som visar känslor som jag men han blev jätteglad.  Nä lite bilder skadar väl inte??

image515

Mumins tårta

image516

Snälla "Hundlund" på besök

image517

Pippis och Lovis Hundlunds rottis

image518

Fanny mitt extrabarnbarn hade gjort dem här fina tvålarna till mig:)) Hon e go hon!!

image519

Enya på födelelsdagskalas:)

image520

Pippis dottern (i det välsignade tillståndet) och min käre son

image521

"Kompisarna" den blivande fadern och sonens flickvän. Söta e dem:))

image522

Födelsedagsbarnet självt:))

Ha en go lördag....idag är det innesittarväder blåser och stormar Kram eran Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh kära nån va du e lycklig, förstår jag nu! Grattis till den bliivande mormodern! Och vilken härlig födelsedagsfest!
Tur Mumin hade
spenderbyxorna på!
Toppenfina bilder på dina fina barn med respektive.Och så gamlingarna själva då förstås! Ta det lite lugnt nu idag o bara sug på den karamellen!
Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Då får jag säga grattis igen då. Ojojoj nu är verkligen livet på din sida. Roligt !!!!
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va kul, snart får du också shoppa bebiskläder!!

Lite avis är jag för jag kommer aldrig att bli mormor på riktigt!

Ha det gott..kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja jag har inte riktigt smält det ännu....ja jisses va roligt. Nä du idag har det gått i ultrarapid.....jag får inte bära mig åt som om jag vore 25:)) Ha ha Kram till dig!

Nalle: Javisst är det roligt......shit livet är roligt att leva:)) Tack vännen!Kram på dig!

Ninni: Ja du shoppa bebiskläder va ju längesen....men visst blir det roligt:))Men du är väl bonusmormor? det är inte fy skam det heller. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :