Var det ett spöke?

publicerat i Allmänt;
Ja idag har jag inte gjort många knop....men nu börjar jag rätta till mig:)) Jag måste berätta när jag hade gått och lagt mig för att vila en stund och precis skulle somna in så sätter cd:n på av sig självt!!! Pippis var inte hemma och jag hade inte rört den.....först trodde jag att nu är det vinet som jag drack igår som spelade ett sk spratt men det spela hela tiden. Saken är ju den att man måste ju sätta på med kontrollen om den ska gå igång.....nu hände det bara utan anledning. Teknikens under eller spöken???

Gonatt Kram Mumin

image550image551

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Klart att du har ett litet spöke hoppas det är lika gulligt som spöket Laban..kramen

Jag packar för fullt..snart klar!

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ojojojdå..spökar det hos dej? Men det är nog det snälla spöket som gillar din musik!Ha en fin lördagkväll med mycket mys!Kramelikram på dej!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du om det är spöket Laban får han gärna bo här:)) Jaså va härligt det låter......kan man få följa med i nån stor resväska som du har???:)) Kram

Gunvor: Ja jag hoppas att spöket är snällt:)) Tack detsamma. Kram

Kommentera inlägget här :