Utmanad.....

publicerat i Allmänt;
av Nalle har jag blivit.....man skall önska sig 7 saker. Inte så svårt tycker jag.....

Här kommer dem:

1. Att mitt första barnbarn blir ett  friskt och välmående barn.

2. Att jag kan sluta att ta mina sömntabletter.

3. Att  Mamma Shibbie klarar julen ekonomiskt

4. Att Pippis firma går lika bra som den gör idag.

5. Att få träffa mina bloggkompisar på "riktigt".

6. Mycket snö till jul.

7. Att mina barn klarar sig i livet ekonomiskt och att dem får vara friska.

Det var det.....nu utmanar jag Frida, Sylvia och Pialotta samt Absolutmamma.

Kram ha en go kväll!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Va fort du gjorde önskningarna !!
Bra önskningar !!
Är jag och Gisan de enda bloggisarna du träffat ?
Ha det bra
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Bra önskningar...kramen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det är det...men jag skulle gärna vilja träffa er igen för när vi träffades så var det så rörigt här hemma med all renovering så jag kände att jag inte riktigt "hade tid" att prata med er och umgås på det sätt jag ville. Kramis

Ninni: Ja det var väl inte dumt va?? Kramis

4:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Ja du Mumintrollet lella.. Om du hade varit det minsta uppmärksammad och dragit ner rullgardinen lite längre hade du sett mina önskningar.. fick dom igår av My.. Men tack ändå.. mina önskningar är inte det minsta lika dina:-)
Fast dina var bra:-)
Kramar

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Oj då jag får genast titta:)) Kram

6:e kommentar, skriven , av Frida:

Sådär! Nu är jag klar! :)

7:e kommentar, skriven , av Katarina:

Vilka fina önskningar du hade då?? så va lilla jag med på ett hörn också.. jag säger som du brukar säga nu,,-du ska se att det ordnar sig till slut., för mig alltså.. dom orden hade lika bra kunnat komma från min egen mamma, fast hon inte finns, men det känns som om jag har en reserv i dig,, kram Mamma Shibbie

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Katarina: Ja jag e din lilla "extramamma" Kram

Kommentera inlägget här :