Nu var julen slut.......

publicerat i Allmänt;
sista skälvande timmarna på Annandagen.........2 timmars träning på gymmet idag...härligt men nu är jag mör:) Nu får vi se fram emot Nyårsafton...men egentligen är det ju som vilken dag som helst......jag sitter och tänker att vad roligt jag haft innan jul med julpyssel och Lisebergsbesök, ja det är fint till jul men jag känner nu att det är skönt att den är över. Lite hysteriskt är det allt!!::)) och julsakerna åker bort ganska snart för jag börjar ju alltid så tidigt att pynta, jag tycker det är roligare att se alla tomtar och ljus innan jul, efter jul är det inte roligt längre. Snart ska jag sy mina nya gardiner till köket och byta ut julgardinerna men det får bli efter nyår.
Förresten jag fick Idolspelet av dottern, jag sa till min kära granne att det får vi spela (eller rättare sagt sjunga) på nyårsafton....herregud sicket liv det kommer att bli, vi har ju alltid lika kul ihop.
Ha det så gott i morgon är det arbetsdagar för många. Kram från Mumin

image546 Hej då julen för detta året...............

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Visst går det fort snart midsommar:-) Skönt det går mot ljusare tider fast vi ingen vinter haft.. det kan slå till i februari som det gjorde i fjol..
Vi sjöng Karioke igår hos mannens son o sambo.. hur kul som helst fast man inte har någon speciell sångröst.. ösa på kan man och ha roligt ändå.. mannen vägrade dock:-)
Ha de fint med nya gardiner o allt..
Kramar

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Här blinkar det på bloggen, massor med hjärtan!

Jag tycker också att det är skönt när allt är över..nyåret behöver jag ju inte tänka på..då far vi iväg!

Kram, kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja karioke är roligt fastän man inte kan sjunga:)Ha det gott! kram

Ninni: Ja nu var jag trött på tomtarna så det blev lite flashigt istället. Ja vad härligt att åka bort över nyår. Ha en go dag! Kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Skönt när det är över ! Så har jag alltid tyckt.Ha det gott !

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men hallå min senile vän, vi åker till Fuerteventura på nyårsafton kommer hem efter fjorton dagar..puss

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha det så himla skönt nu efter jul! Jag njuter mera nu än under juldagarna! Kram på dej!

Kommentera inlägget här :