Min kompis.....

publicerat i Allmänt;
e här...Enya.....hon har varit med mig och tvättat....det tror jag aldrig hon har sett för hon undrade vad det var som snurrade runt runt....ha ha det såg för roligt ut. Matte är i Ullared och handlar julklappar så jag passar henne idag. Vi har varit ute på morgonpromenad och hon träffade en av våra grannar, men hon blev riktigt arg på han...det var första gången hon har morrat på nån faktiskt...ja ja hon vaktar väl sin farmor:)
Nu har jag skrivit en diger julmatlista så det får bli att åka och handla när Pippis kommer hem.

Ha det så skönt idag! Kram

image540

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken jäkla bild,.haha, tur att man inte har såna fladdriga bröst!

Skönt att du mår bättre och att du fick lite hjälp där hemma...kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du det kanske var lite väl magstarkt att lägga ut den bilden:)) Kram på dig vännen!

Kommentera inlägget här :