Inget partyhumör idag......

publicerat i Allmänt;
ha ha men vi hade kul igår. Stod som vanligt och diskade kl 2 på natten och Pippis var "död" sov som en gris:) Nä idag ångrar man sig att vinet flödade igår....det får inte bli för ofta!!! Nu är det bara nyårsafton kvar och sen får det bli kaffe hädanefter......man mår ju så mycket bättre dan efter:))
I morgon måste jag städa, nu börjar det bli lite rörigt igen sen efter nyår åker julen ut ifrån huset.

Ha en go dag! Kram Hälsar på er när jag är piggare...får ta mig en liten tupplur känner jag.

image549

Här är Gunnar och hans afrikafödda hustru. Det är mycket intressant att lyssna på när hon berättar om sitt "gamla "land Angola, verkar riktigt spännande att besöka det landet:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej o hå snygging! Jaså det är till att ha lite skallebang idag!!Tur att det snart är slutfestat! Vi var också ute på igår..men inget fel på huvet här inte, trots både det ena o andra som inmundigades! Jag klarar mig alltid från sånt elände!Vi var på middag hos dottern m.fam. Åt jättegod mat o sen blev det poker halva natten!
Ni såg ut att ha väldigt trevligt också!Kul med trevliga grannar.
Ha en skön kväll!Kramelikramar!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja du inte mår jag nåt vidare idag inte:) Nä efter nyår får det bli andra bullar. Kram

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Ni hade ju iaf trevligt! :) Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Trevligt med fest då och då Det innebär att man får lida lite men ... kram Ting..

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Ja nu har det lagt sig...men vad man känner sig dålig efteråt:)) Kram tebaks

Ting: Javisst är det trevligt...men det blir ju så att ju äldre man blir desto tröttare blir man dagen efter:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :