Äntligen fredag

publicerat i Allmänt;
och idag är det inget inplanerat....det känns skönt.......det har varit full rulle som vanligt i dagarna och nu känner jag att idag vill jag pyssla lite med tvätten och gå och småmysa. Sen är det ju Idolfinal....jag gillar Marie så hoppas hon vinner!! Lite fläskfilé blir det till middag och lite vin.....fredagsmys.....och imorgon kommer min gamla jobbarkompis så det ska bli roligt att prata lite gamla minnen.
Ha en go fredag!! Kram Mumin

image530

En fredagsbukett fick jag av svärdottern....va rart gjort.....för uppskattning. Tack snälla lilla vän!
Den delar jag med mig till er alla! Kramelikram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jätteroligt att du vill köpa av mig. Tack Tack lilla Mumintroll:)) Hihihi

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det är klart...finare smycken får man leta efter:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha nu en mysdag o kväll med Idolfinal! Jag ska också kolla på finalen. Jag röstar också på Marie! Fast Amanda är såå mysig hon också med sin hesa stämma! Jättefin bukett. Tack för att man får va me på den!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack vännen!kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men va fin...jag köpte mig en amaryllis idag..så fin så fin!

Ha en skön fredag
kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

6:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Fint det där.. buketten, helt underbar. Visst är det kul då man blir ihågkommen. Jill.. ja du mina tankar finns oxså där.. hörde henne på radion i intervju för några dagar sedan. Gillar henne oxså.. får leta i cdhyllan:-)
Kram på dig o ha det mys.. även om vi håller på olika idoler:-)

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja Amaryllis är ju jättefint. Jag har en vit som nästan blommat ut. Visst är buketten fin? Har aldrig sett såna stora rosor någon gång:)) Kram tebaks

Pialotta: Ja du Jill är bara sååå bra. Den är kanon den cd:n. Ha det bra själv! kramelikram

8:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hoppas du fick en lika skön dag som du planerat. Själv hade jag gamla goda vänner hemma på middag. En mysig dag för min del också. Ha en skön lördag.

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas du har lite torrare väder än va vi har! Det är så himlans blaskigt så snart kräks jag! Snart är snön borta..men det kommer mera igen! Ja hur som helst så dansar jag i kväll! Hoppas det blir kul!Det blir nog väldigt mycket folk! Lasse Stefans spelar, om du känner till dom! Men du VILKEN Final igår!Jättebra att Mari vann. Tror det var bra för Amanda att komma tvåa. Ha en trevlig kväll i goda vänners lag!Kram!

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Ja den var helt underbar, men idag så lagas det mat igen:))Kramelikram
Gunvor: Ja idag har faktiskt solen varit framme, lite ljust och fint. Ja Lasse Stefans är ju jättebra. Som vanligt....dansa för mig med är du snäll:)) Kram på dig!

11:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Trevlig lördagskväll.. take it easey:-D
Yllekram

Kommentera inlägget här :