Vilken stress......

publicerat i Allmänt;
på folk som kör bil.....jag var ute nu några ärenden och jag trodde inte mina ögon!! För det första så var det en som körde ut i fel fil....han skulle ut på motorvägen men som tur va så kunde han svänga in så han kom på rätt sida. Sen var det en herre i uppsnofsad kavaj som slängde sig ut vid rödljuset och börja gapa på en traktor, veva och skrek för det vilda, traktorn hade inte gjort nåt vad jag kunde se och sen gav han sig iväg med världens fart i sicksack mellan bilarna. Folk stressar ju ihjäl sig!! Inte konstigt att man ser att dödsannonserna är fulla av 40 50 och 60talister. Jag blev hyperstressad och ville bara hem:(
Idag ringde dottern från Kreta, hon lät lite trött, mågen hade inte gått upp än och då var kl halv 1, dem hade varit på kareokebar så jag förstår att dem hade lite skallebank ha ha. Ska åka och hämta dem i morgon på Landvetter, då är det slut med festandet:)) Ha nu en bra dag Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jo det är sant. Folk stressar ihjäl sig. För vad? man behöver inte ha så bråttom. En dag så var det en bil som kom körandes mot oss. Körde i fel fil alltså i sista stund väjde den. Det var läskigt.Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja en del är inte kloka....ja herregud!
Nu ska jag ner till lägenheten och måla...ja ett kök ska vi riva..kramen
Haha ja nu finns det bostad till dig.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja dem är inte kloka....usch va läskigt för er!! Kram
Ninni: Å du håller på....akta dig så du inte tar ut dig....... Va bra då kommer jag någon gång:)) Kram

Kommentera inlägget här :