Så här skulle jag vilja ligga nu......

publicerat i Allmänt;
image282men får ju inte:(( Kunde inte hålla fingrarna i styr....det är städat och tvättat, fy på mig, varför e jag så enveten?? Så fort jag känner mig någorlunda är jag igång igen....jag kan inte ta det lugnt och se skiten.........Fick ett jätteroligt paket på posten idag, nä förresten två.....ett från Nalle med ett jättefint smycke och 3 par filmer med Skenet bedrar. Har ni sett dem? Det är en engelsk serie om en dam som inte går av för hackor, ha ha....hon ska vara så fin och hennes stackars make och andra i hennes närhet flyr henne. Pippis och jag håller på att skratta knäna av oss när vi ser henne....den rekommenderas om man vill ha sig ett gott skratt. Nä nu ska jag åka ut lite och se vad dem har på Plantagen...e sugen på lite nya blommor. Ha det gött! Kramelikram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hon är ju så satans rolig..såg henne igår på TV!!
Vad är det på TV ikväll som är bra????
Ta det luuuuuuugnt..det gör alltid jag (hmm, harkel...)
Synd att du inte får vara i solen..har jag varit hela dan..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja fy faderullan va hon e kul, ha ha. Är det inte Morden i Midsomer?? Den är ju bara sååå bra. Ha ha ta det lugnt, just det den som nämndet han klämdet:)) Ha en skön kväll! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nääää inte ikväll tyvärr!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Skit också:((

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det ju DN-gala...Hmm Mumin jag borde inte gotta mig så här mycket! jag är inte speciellt smal...det finns att klämma på!!
Jag vill bli av med några ungefär fyra fem kilo...men,men!!
Kramen

Kommentera inlägget här :