Lösenordsskyddat

publicerat i Allmänt;
Hej! Som ni vet så har jag en del vänner och däribland min granne som vet allt om vår familj utan att jag har sagt något och då fattade jag att dem går in och läser på min blogg och riktigt "gottar sig" åt nyheterna utan att kommentera. Sen har det varit så också att jag har kommenterat många andra bloggare men aldrig fått någon kommentar tillbaka och då tänkte jag att är jag inte mer värd så skall dem inte får läsa min blogg heller, så det så. Så nu är det bara några få utvalda som jag riktigt känner förtroende för som kommer in här och som jag känner att det är verkliga vänner. Jag har ju skickat lösenord till er. Nu kom Enya och Fanny får ta hand om dem lite.

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kramelikram
Det är tur jag har er mina allra närmaste bloggarvänner. Här blir det lättare för mig att underteckna.Förstår dig helt och har haft liknande problems /Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Det här blir nog bra ! Man vet ju inte hur många som läser ens blogg, egentligen. Men det är ju stort många fler än de som skriver.
Ha det gott kära Mumin !! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej på dig..ja det var ju attans att inte ni bor närmare det hade ju varit guld om han hade kunnat laga vår värmepump!
jaha då har vi lösen båda två då..jag har också bara gett lösen till dom som hälsar på mig och som jag tycker om...jättekramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja nu känns det bra....och det känns tryggt att bara dem som jag riktigt litar på kommer in. Kram tillbaka!
Nalle: Ja jag säger som till ovanstående. Kram tillbaka!
Ninni: Ja det var väl en jäkla otur ni har då!! Pippis hade säkert kunnat sparka igång den. Det var ett bra val vi gjorde idag kära Ninni. Kram på dej!

Kommentera inlägget här :