Invigning.......

publicerat i Allmänt;
image344

Idag av Friskis och Svettis nya lokaler här i Mölndal. Var där och tittade och köpte mig ett årskort så nu jäklar är det bara att "hugga i". Mötte jättetrevliga folk och lokalerna var såååå fina så nu ska jag på mitt älskade spinning på måndag kväll!! Ska bli kul! I morse var jag med Fanny mitt lilla "låtsasbarnbarn" på fotboll. Hon tyckte det var jätteroligt så nu har hon lite träning hon med.....nu ska jag iväg och köpa mig lite mat........jag lagar inte mat nu när jag är allena.....det är så skönt må ni tro....så skall jag korka upp en flaska vin och bara njuta, jag och mina katter:) Ha en bra lördagskväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag köpte årskort i januari tror jag det var tränade intensivt fram till april..sen ja blev det ryggskott och allt möjligt att skylla på!
Ska aldrig med köpa årskort...ha det gott i din ensamhet, var jag nära skulle jag våldgästa dig..kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Men du har väl ditt kort kvar? Det är bara att sätta igång:)) Ja jag har det skithärligt.....men jag tror aldrig att mina vänner har ringt och smsat så mycket som när jag är själv ha ha. Dem vågar nog inte när Pippis är hemma eller vad tror du? Ja du hade gärna fått komma på ett glas vin eller två...Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va härligt det låter. Köpa mat o dricka vinare.Det är faktiskt skönt att vara själv ibland tycker jag med. Och så ska du till att gympa också.Gud va du e duktig!
Ha en jättemysig kväll med katterna! Vi är också hemma ikväll.I morron åker Astrid hem till Stockholm! Det kommer bli tomt i början efter henne. Hon har varit här sen 15 juli.
Ha det gott.Kram!

Kommentera inlägget här :