Gonatt med er.......

publicerat i Allmänt;
image354vet inte om jag kan sova för jag har ju vilat mig hela dagen idag och slumrat lite titt som tätt, men i morgon ska jag gå upp tidigt för jag får städa undan lite....Tore har varit här och målat och tapetserat i "baren" så jag får ta ett tag. Sen åker utetrappan på lördag...då kommer en kompis och hjälper Pippis att riva hela trappen och då vet jag vad jag har att göra för han är rätt så matfrisk den mannen:)) Nä gonatt med er. Sov gottigottgott!!Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Apropå det jag skrev i förra inlägget. Men då får det nog bli på em, för jag skall titta själv på mässan på söndag fm. Gå på en del seminarier tänkte jag. Jag har ju inte tid på lördagen då står jag i vår monter från 9 - 18. Men du kan få mitt mobilnummer så kan vi höras när jag är i Gtb. kanske det går att träffas en liten stund redan på fredagen? Vi hörs per mail.

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja du det är samma med mig.. fullt ös och så dagar av bara stillhet.. datorn förståss. Idag har jag uppdaterat min hemsida lite.. måste ju göras ibland när man har en sådan. Vet själv när jag var i farten och kollade in på hemsidor, det fanns de som inte var uppdaterade på år.. väldigt jobbigt. Har man en sida ska man i möjligaste mån sköta den, tycker jag i alla fall. Blir mest bloggeri nu för tiden:-)
Älskar det här med skrivandet och dela med mig av tips:-)
Så de dina kommer hem i morgon.. det är väl skönt att ha dom hemma igen.. alltid en viss oro då ungarna är på resande fot.
I morgon är en annan dag och det blir att dra på hjälpredekläderna hela dagen hos min mamma:-)
Ha det nu så fint så hörs vi.
Tjingeling

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Vi hörs närmare.......vi får som du säger maila till varandra när vi vet lite bättre. Kram på dig!
Pialotta: Ja kan du fatta det att man kör livet ur sig vissa dagar och sen så ligger man platt fall:( Ja du skriver ju så bra...det är alltid lika roligt att gå in på din sida. Ha det så gott med din mamma idag. Snäll är du! Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Vinkelivink.. kommer in och tipsar om lite musik.. kanske ska du rocka loss till den här:-)
Pözzen

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Godnatt är både för sent och tidigt att säga men god kväll passar nog bättre.
Nu halvsover jag i soffan och är helt slut efter denna vecka Ha en trevlig fredagskväll kram Ting...

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men snälla söta har inte ni rivit ut hela huset snart??
Ha en toppenkväll..ja jag ska ju inte gå på tjejfest i mornn..haha..det får bli målning och Eurovision dans contest istället..måste ju se hur det går för Martin och Cecilia!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

nu blir jag nästan lite ledsen i ögat du och Nalle ska ses...åhhhhhhh

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jo du har rätt här är inte mycket kvar av det gamla:) Du behöver inte bli ledsen....kom du med vetja?? Kram

Kommentera inlägget här :