Fredagsmorgon

publicerat i Allmänt;
image326

Godmogon mina vänner. Hur står det till idag? Jag själv har världens träningsvärk efter mitt utspel på gymmet igår....ha ha, men jag har sovit gott....verkar som om jag kommit in i rätt rytm nu när det gäller sömnen och ingen är gladare än jag för det. Det har varit en plåga att inte kunna sova....men jag får väl inte ropa hej ännu......
I morgon skall jag och Pippis till Åsa som ligger nedanför Kungsbacka till våra vänner där och sova över. Det ska bli kul att träffa dem. Vi skulle komma tomhänta sa dem men det kan inte jag så jag tänkte att jag skulle till saluhallen och köpa lite roliga korvar och annat smått och gott....det är väl lite ovanligt va? och roligt att få.
Förresten jag går och sjunger på en bit som jag hittade hos www.kafferasten.blogg.se . Den heter Sugar Sugar med John Fogerty.....jag blev alldeles lyrisk när jag hörde den och varm i hela kroppen...den är kanonbra.....man blir riktigt kär när man hör den. Nä nu skall jag läsa morgontidningen och sen får jag ge mig ut! Ha en go dag! kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jippi !!!! Kommer du och hälsar på mig på mässan ! Toppen ! Det ser jag framemot. Du får tider senare. Är ju inte där varje dag, bara lördag, men jag är i Gtb flera dagar. kramis. Har inte läst vad du skrivit idag än, Kommenterar bara ditt inlägg hos mig sålänge.

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

God förmiddag kära frun! Här blåser vi nog bort idag för attans vad det blåser. Men solen tittar fram. Vad du varit duktig ..du hinner med hur mycket som helst. Du har nog fått lite smitta av gubben din. Vi blåser till stugan som vanligt o dansar ikväll.Hoppas på en fin helg. Snart är det väl dags för min lingonplockning också. Det ser bra ut i slänten där dom finns.
Njut av dagen Mumin.Kramisar till dej från mej!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Klart att jag kommer.Då tycker jag att du kommer hem till mig över en fika eller lite lunch, vad sägs om det? Du kan väl säga när du är i Göteborg så kan jag planera lite....Kramis på dig!
Gunvor: Ja du här blåser det småspik idag också....ha ha ja det går i ett kör:)) Ha det så kul nu och dansa för mig med!! Kram på dig vännen!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja du den där låten är bara ett måste.. säjer så mycket.. ljuvlig text, underbar på alla vis. Kul du gillar den:-)
Vi ska oxså pa partay, grillfest i morgonkväll.. det där med att komma tomhänt gör jag aldrig.. har alltid något smått o gott med mej. Det där med goa korvar, var en bra ide då det är grillning på G. Tror jag tar en vända i morgon och införskaffar några av de där.. Finns ju en uppsjö.
Ha de kul och skönt du sussar gott om nätterna nu. Här har vi ovälkommet besök mest var natt av Myrtel Myggstök, så det blir mindre av den varan..
Kram

5:e kommentar, skriven , av johanna:

hej hej! ja imonn åker vi och det ska bli jättehärligt. vi såg dock på någon väderprognos att det ska regna på måndag på mallorca. Men det lir säkert bra ändå. tack så mycket för löshåret. det blev jättesnyggt :) ha det kanon! kram / johanna

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja den är bara ett måste!! Tack för det! Jaså grillparty, ja det är kul, har varit och handlat korvar nu och lite ost som jag ska sätta i en korg med en flaska vin. Käckt va? Ha det så gott! kram
Johanna: Äsch en dag med regn gör väl inget...det går säkert över.....Mallis är ju jättehärligt! Kul att håret blev bra! Må så gott! Kram

Kommentera inlägget här :