Farmen

publicerat i Allmänt;
image275

Ha ha jag  tror att detta året går i djurens tecken........alla i min närhet har skaffat massa djur!! Jag själv har ju två katter, syrran har skaffat katt, mamma Shibbie har ett helt menageri med kaniner och katter, systerdottern har skaffat undulater och till sist Enya det lilla nytillskottet, en rotweiller kom hem idag till sonen och svärdottern. Hon biter i allting sa sonen då han ringde för en stund sedan, ja det blir jobb det......
Från det ena till det andra, jag tycker det skulle vara kul att träffa sina bloggkompisar någon gång på "riktigt". Man tycker ju att man känner en del av er riktigt bra.....så har ni vägarna förbi Göteborg är det bara att säga till, om ni vill förstås, så är ni hjärtligt välkomna till mig och Pippis, men bara om ni vill.....nä nu säger jag gonatt! Sov gott alla! Kramelikram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av crue Annika:

själv har jag blivigt med hund i 14 dar nu så jag håller med dej :) ha det bra fin sida du har !

2:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Det skulle vara jättetrevligt och du är alltid välkommen hit om du har vägarna förbi.
Ikväll har jag vägarna förbi men det är i luften svårt att gå av.
Har du hört den här:
"Nog har väl du väl sett vad som på himlen skett, det var nåt jättestort som cykla fram så fort.
Det var en elefant som var så elagant han hade snabel fram och svans därbak"......
kram pimpim

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Crue Annika: Jaså har du skaffat hund du med...Vilken sort? Javisst det är jobbigt med vovve, men kul tror jag. Tack för att du tycker sidan är fin. Kram på dig!
Pimpim: Ha ha ja du den har jag hört, ha det nu så jättebra vännen så hörs vi när du kommit tillbaka. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Djur är kul...önskar bara att jag kunde ha, men allergin sätter stopp!
Men lite kan jag kela!
Det vet du Mumin att om jag är i närheten då kommer jag och då blir det töla(tjöta)
Kramen

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du e så välkommen så:)) Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en bra dag med alla djuren..på bilden.Och förta dej nu inte bara för att det är fredag o städdag!Jag ska fli av lite här för vi får främmande i kväll. Min syster med man kommer så det blir ingen dans i helgen. Men vi ska också ut på galej, fast inte förrns på söndagkväll..då hon o jag ska gå på Diggiloo på Stenegården i Järvsö. Det ska bli kul! Vi har införskaffat VIP biljetter så vi hoppas på bra platser.Och vädret lovar kanonfint.Hoppas det står sej. Gubbarna skjutsar oss så det blir väl lite vin o sånt före.
Nu håller vi tummarna för både dej o mej att vi får skitkul!
Kramelikramar!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Jag hinner inte städa idag ha ha...dottern sa att middag ville hon ha och att mågen följer med så nu har jag gjort Kyckling á la Jacob:)) Fint väder har vi också...va kul att gå på Diggilo:) Må så gott och ha det så trevligt! Kramar

Kommentera inlägget här :