En härlig promenad.....

publicerat i Allmänt;
image274 Feskekörka i Göteborg

Har varit på långpromenad med min goa granne i skogen och vi tjötade så vi nästan gick vilse. Sen fikade vi lite och hade det mysigt. Nu har jag tvättat lakan som skall hängas upp och sen blir det väl lite middag när Pippis kommer hem, därefter spinning och Core...så min dag är fullbokad. I morgon är det Rolling Stones som gäller!! jag och dottern skall till Ullevi och titta på dem gamla gubbarna, ha ha. Jag tänker på mitt tonårsrum som var fullklistrade utav affischer på "Stenarna" Nä nu skall jag vika tvätt....hur kul e det på en skala??. Kramis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Rolling Stones dom fick skitdålig kritik..hoppas ni tycker att dom är bra iallafall..kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vika tvätt det är ju så tråkigt. Idag har jag bara snurrat runt och gjort massor av småärrenden. kram pimpim

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Feskekyrkan såg jag när jag var sisådär 10 år och var med mamma, pappa å syrran på sverigerunt resa.
Ska till Biblioteksmässan i år igen. Passar på att ta lite dagar extra och titta i Gtb. Kanske besöker jag feskekyrkan igen, eller nåt annat.Kramilikram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Trycke på knappen för tidigt. Skulle ju säga att jag avundas dig att se Stenarna ! Wow ! Skulle vilja vara med och rocka loss lite. Undrar också hur du mår idag?? Är utslagen borta/bättre?
Kram igen, kramar får man aldrig för många av:)

5:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Nu bär det snart av nån måste ju plåga grekerna oxå i sommar.Tjingeling på en vecka. kram pimpim

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni:Ja jag vet jag läste i GP att dem varit i Finland och spelat......men publiken här är annorlunda tror jag, ja ja vi får se men förra gången var det jättekul att titta:) Kramis
Nalle: Ja tack idag mår jag bra fast jag har fått äta lite allergimedicin i dag också, så fort går det inte över. Ja du det ska bli jättekul att se Stenarna, mina idoler, så jäkla bra:) Va kul att du kommer till Göteborg, om du vill, bara om du vill alltså kan vi träffas på en fika?? När e biblioteksmässan? Då ska jag gå dit. Ha det gött! Kram
Pimpim: Ha det så jättekul!! Flörta riktigt ordentligt nu och bara koppla av. Kram

Kommentera inlägget här :