E jag sjuk eller?

publicerat i Allmänt;
Hej på er alla! Många har säkert varit uppe flera timmar, men här är en som vaknade för en timme sedan!!! För att inte kunnat sova mer än några timmar per natt ligger denna damen och sover som en tonåring nu förtiden. Jag blir riktigt orolig....e jag sjuk eller? Eller tar jag "igen" den tiden jag inte sov? Ingen är gladare än jag att jag sover men det kunde ju vara nån måtta på det:)) Jag får riktigt panik när jag vaknar och ser att det nästan är eftermiddag.....men kroppen behöver väl det antar jag. Nä nu ska jag sätta igång med lite gräsklippning, fy va tråkigt! Ha en go dag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Tjena Trötter:) Du sover nog bara och tar igen det du inte sov innan. Hahha, hur lät det, jag du förstår vad jag menar. Hare !!!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du sover igen..va gött!
Kraaaaaaaaaaaam

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Sov så mycket du kan - det är läkning för kropp och själ. Har gått och runt och läst ikapp på alla bloggar. Kommer väl igång och skriver själv snart.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det är nog så....ha ha förstår vad du menar:))Kram på dig!
Ninni: Javisst är det härligt:)) Kram på dig!
Sylvia: Jaså den här damen har vaknat till liv:))Har saknat dig! Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va skönt att du kan sova.Du behöver nog sova igen det du missat förut.Det går ju upp o ner i sovandet tycker jag, men mest upp!Jag är en brasovare!Du har vål kommit igång nu ialla fall!
Må gott! KRAM!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja ingen är gladare än jag....men jag har sovit middag också ha ha. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :