Allt bara går rätt igenom mig........

publicerat i Allmänt;
Gick ju och la mig rätt tidigt igår och somna som en stock, men jag hade ont i magen i går. Idag vaknade jag halv 11!! av att dottern ringde och jag var som en zoombie, hade kunnat sova mera. Idag har jag varit yr i huvet och allt som jag stoppar i mig går rätt igenom. Var tvungen att åka och handla men jag var livrädd att jag skulle göra ner mig.....men det gick bra....men jag är fortfarande väldigt yr och känner mig så svag. Nu skall jag ta det lugnt och lägga mig och läsa....som sagt förra veckan gick ju i ett kör så kroppen säger väl ifrån kantänka. Hoppas ni har en bra dag och även fortsättningsvis! Kram på er! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Jag har också varit sådär yr och ostadig de senaste dagarna. Kanske nåt som går i detta avlänga land. För jag har hört fler som känt av yrsel och trötthet. Kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det kanske är något som går....känns inte bra...men jag ligger och vilar emellanåt. Kram på dig vännen!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men gumman vad är det som händer??
Var rädd om dig..köp Imodium eller nåt...kramen
Skönt att Pippis kom hem till slut

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jag me har varit yr och konstig, men det är kanske inte så konstigt då jag haft fötterna i takhöjd hela förra veckan.. utschasad troligtvis. Mannen här säjer han är oxså kass i maggen.. kanske något som graserar.. Nu ska jag kolla på örtprogram på tv.. det handlar om karmomill..
Ha de gott och ta det lugnt.. musik.. ja du vi får se:-)
Kramkram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja jag vet inte men jag känner mig lite konstig....men nu har magen lugnat ner sig lite...får ta det lugnt. Kram på dig!
Pialotta: Ja som sagt här är en som haft fötterna där du har haft dem också..så det kanske inte är så konstigt.......jaaa mer musik:)) kramelikram

Kommentera inlägget här :