Trötter dag....

publicerat i Allmänt;
idag faktiskt. Sov inte så bra i natt så jag har gått som en zombie i dag, ha ha. När jag låg och hade lite eftermiddagsvila stod en gestalt och kallade på mig, det var barnas kusin som kom och hälsa på, så då fick jag vackert gå upp och koka kaffe. Hon ville åka till Grekland i sommar så vi satt och fantisera om olika resor, men jag sa att jag kan inte bestämma mig ännu, ska ju ut och fara 2 gånger detta året och dottern tar lärarexamen efter 6 års läsande så det blir ju lite utgifter också renoveringen. Ja jag får se vad som blir över, men kul att dem frågar om jag ska med. Kusinen och jag var på Santorini för ett par år sedan och vi hade jätteroligt, så vem vet? Nä ni i morgon ska jag till doktorn och ha nya recept på medicin. Får se vad han säger om mig. Nu ska jag gå och slagga för natten. Gonatt sov gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Åh att drömma sig bort, planera resor allt sånt är ju så roligt.
Vi har ingen solsemester inplanerad mer än att vi hyrt en stuga i lökken i Danmark i sommar.
Men dels vill min storasyster att vi ska sticka utomlands en vecka och så vill en kompis att vi oxå ska åka. Så kanske kan jag fixa ihop det där lite så det blir en resa. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Sov gott Muminvän..kramen

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Tack så jätte mycket för hjälpen med tvätten! Jag la in en vit tröja nu när vi var och hämtade tvätten, hoppas det är okej! Så du inte undrar vems det är! God natt och kram!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en bra dag...kramen

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Lökken är fint, det bästa stället i Danmark så det kommer nog att bli fint ska du se. Sen om det blir en semsterresa med vänninorna är ju inte dumt:) Kram

Ninni: Kram och ha en bra dag själv. Mumin

Frida: Ja det var så lite så, det är ju inte lätt när man har 3 veckors väntetid på att tvätta. Det sköter ju sig själv. Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Nu är det fullt upp överallt med planeringar o resor,och det är ju halva nöjet tycker jag. Vi har rest färdigt på ett tag. Åtminstone på ett tag!Säger vi varje gång vi kommit hem.Få se hur sommaren blir, om den blir dålig, kanske det blir en höstresa till Grekland.DEt var ett tag sen vi var där.
Och du som har två på gång är väl inte så tokigt!
Ha en riktigt skön måndag! Kram!

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Kul att se sig om, men visst kostar det en del att resa. Min brossa och fru är i Thailand på 3 veckor, kul för dom för de jobbar och sliter året om. Behöver verkligen komma ifrån.
Önska kan man ju alltid att en sådan resa blir av någon gång :-)
Hoppas det går bra hos farbror/tant doktorn idag då :-)
Kram

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor:Ja blir sommaren dålig är det nog många som åker utomlands. Ha en bra dag själv! Kram

Pialotta: Ja jag har ju 2 resor att se fram emot, men som sagt det kostar. Tack jag hoppas också det går bra hos doktorn. Kram

Kommentera inlägget här :