Shit va dyrt.....

publicerat i Allmänt;
med en Medelhavskryssning.....nä där går gränsen, vi ska ju betala renoveringen också och vi är ju inte gjorda av pengar. Berlin blir det i alla fall i maj...skall boka det nu och sen får vi se vad vi hittar på......vi måste ju vara borta en vecka minst, men det är väl inga problem.....Danmark ligger ju nära.....nä ni nu har jag korkat upp min Rieslinger för att avnjuta min makrill och potatis och sen blir det jordgubbar till efterrätt och lite mer vin till kvällen tror jag. Är så fruktansvärt sugen på vitt kallt vin, ha ha vad ska detta sluta? Ha en trevlig fredagskväll! Puss o Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Kryssning lät ju underbart(men det är dyrt!)..vi åker till Turkiet andre maj!
Sen till Naxos efter midsommar, där stannar vi i två och en halv vecka..gött!

Musöppnaren är uppslagen..ha,ha!!
Ha en skön kväll, kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du en kryssning hade inte suttit fel, men det kostar lika mycket som hela renoveringen......Vad skönt för er att åka på semester och det är ju trevliga platser.....ja ha ha musöppnare ja, jag blev så trött efter 2 glas vin att jag somnade, hmmm Ha en bra kväll! Kram

3:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Visst vore en kryssning härligt men inte till vilket pris som helst.
/pimpim

4:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Kikar in och säger god morgon. Kukkeli ku klockan är mer än sju. /pimpim

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja så kan det gå Mumin...vi babblade halva natten så inte blev det nåt här heller...kraaaam

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag tror säkert att det ordnar sej den där veckan! Danmark låter väl bra! Och Berlin, härligt!
Ha en skön dag i blåsten! Kram!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja godmorgon på dig, ha ha, jag slog upp de ljusblå kl halv elva idag,,,,Kram
Ninni: Ja just det, det blir aldrig som man tänkt sig, ha ha Kram
Gunvor: Ja det har ordnat sig nu. Kram

Kommentera inlägget här :