Nu har jag.....

publicerat i Allmänt;
image2

vart på shoppingtur. Fick tag i lite flashiga träningskläder och en ny baddräkt, sen gick jag och köpte makrill som vi ska ha i morgon. Gud så gott!! Sen tittade jag in till vår lokala inredningsbutik i stan och köpte mig en vas och lite bruna stenar och en brunsilvrig boll. Det blev ganska fräckt, men jag vet inte var jag ska ha den riktigt än...får se....nä hörrni nu skall baddräkten användas....nu e det dags för vattengympa. Ha en trevlig kvläll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Åh att shoppa så kul.
Träningskläder är alltid kul att köpa.
Bollen var fräck precis som du skrev.
Ha det trevlig nu i din nya baddräkt. /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Javisst är det kul att shoppa....jag tycker det är jättekul att shoppa träningskläder och sådana där kläder som är mjuka och goa att ha på sig. Tack jag hade det trevligt i min nya baddräkt. Kram

Kommentera inlägget här :