Nu har jag shoppat.....

publicerat i Allmänt;
image3

Vet inte om jag upprepar mig nu men det förra inlägget försvann......Nu har jag varit och handlat flashiga träningskläder och en ny baddräkt och vart hos fiskhandlarn och köpt makrill,,,,,,mums...........sen var jag i Kvarnbyn i vår egen lilla inredningsbutik och komponerade ihop denna vas med bruna stenar och en brunsilvrig boll. Vet inte riktigt var jag ska ha den men det får jag se.....Nä nu ska den nya baddräkten på för nu blir det vattengympa. Ha en trevlig kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Hej! Det verkade bra på hemmet men hon ställde tusen frågor och tyckte det va synd att jag inte hade någon erfarenhet! Men jag ska dit den 28:e och gå med, 7-14! Jag fick en lapp där jag skulle fylla i kontonr osv så! Lönen va väl kring 87 kr / timman! Schemat skulle jag få senare! Hon ställde som sagt miljoner frågor å det va lite jobbigt! Men dom gamla va glada över att se ett nytt ansikte! :) Haha! Nu ska jag dammsuga och laga mat och fan och hans moster! :) Det är allt för härligt å va hemmafru! :) Något som passar mig perfekt! Kram på dig Mumin!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Jaså du tusen frågor, ja ja dem vill väl veta lite om dig, det är ju inte så konstigt. Ha ha kul att dem gamla tyckte om att se ett nytt ansikte, ja dem e ju som små barn så det passar dig jättebra.Ja det var väl inte så dumt med 87 spänn i timmen, du hade väl mindre på "Maccan"? Sen får du ju övertid på kvällar och helger också? Javisst är det härligt att vara hemmafru:) Kram Mumin

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin.Va fint det var på bordet.Och va kul med nya träningskläder o baddräkt. Nu blir det väl full fart i bassängen.Du är duktig som tränar o håller igång!
Kram på dej!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha,ha lite upprepning blev det ju!

Men du har gjort fint tycker jag! Kul med ny baddräkt och nya träningskläder minsann!

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor och Ninni: Tack ska ni ha mina "små älsklingar", javisst är det kul att vara lite flashig, ha ha. Kram

Kommentera inlägget här :