Jippie

publicerat i Allmänt;
Nu har jag kunnat kommentera idag.....hoppas det håller i sig.......Jag är glad idag för jag har inte ätit några sömntabletter sedan 2 veckor och sovit ändå ganska hyggligt, men att få ur skiten ur kroppen var ett helvete. Irriterad, muskelvärk,ångest och Gud vet allt, men nu är dem borta. Skönt! Idag kommer revisorn och byggmästarn, det är ju deklarationstider för revisorn och byggmästarn ska se på vårt storarumsgolv och utetrappa....så nu får jag skynda mig att duscha för sen ska jag bulla upp med diverse kaffebröd och kaffe. Ha en skön dag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Du fick en dusch det fick inte jag..pannan hade slagit av sig under natten så tji fick jag, det fick bli en tvätt vid handfatet med halvkallt vatten..hua!

Skönt för dig att slippa sömntabletter, härligt att kunna somna av sig själv!
Är det Stilnoct du har ätit..har hört att dom är beroendeframkallande!
Ha en skön dag, kramen

2:a kommentar, skriven , av janet:

skönt!!!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jepp stilnoct.....och det ska du veta att dem är beroendeframkallande, det var ett helsike att få ur dem ur kroppen. Kram på dig Mumin

Janet: Välkommen till min blogg!

Kommentera inlägget här :