Gamle Frippe

publicerat i Allmänt;
Min katt som är 15 år tror jag börjar bli blind.......han ser inte om man ska leka med honom med ett snöre tex. och han luktar sig fram till sin matskål. Det ena ögat är alldeles grått nu......ja vi får se hur länge han håller den lille stackarn. Om han lider, vilket jag inte tror att han gör, får jag väl ta honom till veterinären och låta honom somna in. Stolla min andra katt är det inget fel på, hon är som sagt "stollig". Nä gonatt med er! Får se om jag kan sova inatt...hoppas. Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men så mycket djursorg det är på bloggen...ja femton år är inte illa för en katt!
Hoppas det går bra för honom!

Ha en skön dag, kramne

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja katter har ju nio liv sägs det ju....må så gott själv. Kram

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Håller tummarna för din misse. Min älskade Knubbe fick somna in efter 15 år av kärlek den 19 april. Så tungt. Skrev om det i bloggen, därför kanske som Ninni nämner det här ovan.

Kommentera inlägget här :